Forum Retro Stalowa Wola Strona Główna


Retro Stalowa Wola
Klub Miłośników Starej Motoryzacji
Odpowiedz do tematu
SZKIEŁKOWANIE Z POŁYSKIEM I MATOWE - PRZYKŁADOWE ZDJĘCIA !!!
Jarek



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NISKO

'
Kontakt: 691 860 321, gg: 9793995, [link widoczny dla zalogowanych]



SZKIEŁKOWANIE - METODA OBRÓBKI STRUMIENIOWEJ, SZCZEGÓLNIE ZALECANA W PROCESIE OBRÓBKI STALI NIERDZEWNYCH ORAZ STOPÓW METALI NIEŻELAZNYCH (ALUMINIUM, BRĄZ ITP.). DZIĘKI SWEJ ELASTYCZNOSCI NIE POWODUJE ŚCIERANIA EROZYJNEGO, MOŻE BYĆ STOSOWANA DO OBRÓBKI WYROBÓW PRECYZYJNYCH, CIENKICH I KRUCHYCH. POZWALA NA UZYSKANIE NATURALNEJ (SATYNOWEJ) LŚNIĄCEJ BARWY METALU.



CZĘŚCI DOSTARCZASZ I ODBIERASZ PRZESYŁKĄ POCZTOWĄ, KURIERSKĄ LUB OSOBIŚCIE W STALOWEJ WOLI LUB NISKU



SZKIEŁKOWANIE W DWÓCH RODZAJACH:

- Z WYBŁYSZCZANIEM LUB MATOWE:


W ZESTAWIENIU:
PRZED, PO SZKIEŁKOWANIU MATOWYM I WYBŁYSZCZAJĄCYM

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]






KAŻDE ZDJĘCIE (PO KLIKNIĘCIU NA NIM) POWIĘKSZA SIĘ







ZDJĘCIA ELEMENTÓW WYSZKIEŁKOWANYCH Z POŁYSKIEM




SILNIK SHL M04 PRZED SZKIEŁKOWANIEM WYBŁYSZCZAJĄCYM
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


SILNIK SHL M04 PO SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJĄCYM
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]




SILNIK SHL M11 (S 32) PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJĄCYM
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]




KARTER SILNIKA M72 PO SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJACYM
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]




SKRZYNIA BIEGÓW K 750 PO PIASKOWANIU I SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJĄCYM
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]



NSU 351 OSL PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJACYM
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]



GAŹNIK GM 26 U1
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]




MERCEDES W111 220SE - KOLEKTOR SSĄCY + PRZEPUSTNICA[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]



HARLEY DAVIDSON WL - KARTERY SILNIKA PO PIASKOWANIU I SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJĄCYM
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]




JUNAK M10 - KARTERY SILNIKA PO "FRANI" I SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJĄCYM
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]



NSU 501T - PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJĄCYM
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


SOKÓŁ 600 RT - SKRZYNIA BIEGÓW PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJĄCYM
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


VW GARBUS - Karter silnika przed i po szkiełkowaniu
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]








ZDJĘCIA ELEMENTÓW WYSZKIEŁKOWANYCH NA MATOWO


JUNAK - GŁOWICA PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU

PRZED [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

PO [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


JUNAK - CYLINDER ŻELIWNY PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


JUNAK - ZESTAWIENIE GŁOWICA + ŻELIWNY CYLINDER (CZĘŚCI WYSZKIEŁKOWANE)

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


WFM M 06 (S 34) [1964r.] - SILNIK BEZ CYLINDRA

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]



SIMSON SPORT - DEKIEL GŁOWICY ORAZ GŁOWICA

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]



M - 72 SILNIK (PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU)

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]



M - 72 DYFER + ELEMENTY ZAWIESZENIA (PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU)

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]



M-72 FILTR POWIETRZA PRZED SZKIEŁKOWANIEM

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


M-72 FILTR POWIETRZA PO SZKIEŁKOWANIU
FILTR WYKONANY Z BLACHY STALOWEJ OCYNKOWANEJ [PLAMY EFEKTEM SZKIEŁKOWANIA OCYNKU]

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


MZ TS 250 - GŁOWICA

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


POMPA HAMULCOWA MZ i HONDA

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]






[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarek dnia Nie 0:00, 11 Lis 2007, w całości zmieniany 66 razy
Zobacz profil autora
motonita



Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola

Ciekawie sie zapwiada.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Radek
Gość



Rewelacja. Polecam tego gościa. Wyszkiełkował bardzo dokładnie silnik do SHL-ki za dużo mniejsze pieniądze niż inni oferowali mi na allegro.
iż49
zmijka-kerim



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STALOWA WOLA

a ile kosztowałoby szkiełkowanie cylindra?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jarek



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NISKO

Cylinder żeliwny czy aluminiowy? Z jakiego motoru? W jakim stanie czystości? Jeżeli dysponujesz zdjęciem to mile widziane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
aaa
zmijka-kerim



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STALOWA WOLA


49 cylinder żeliwny złazi stara farba może lepiej byłoby go wypiaskować?
zdjęcie może bedzie jutro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jarek



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NISKO

Spróbujemy szkiełkowania i piaskowania, zobaczymy co da lepszy efekt. Za szkiełkowanie 40zł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zmijka-kerim



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STALOWA WOLA

wezme to co będzie tańsze poniewarz pomaluję go na czarny mat ogniotrwały


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jarek



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NISKO

Dobrze. Piaskowanie będzie tańsze - 30zł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zmijka-kerim



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STALOWA WOLA

innym razem wstawie zdjecie bo pozapominałem jak to się robi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jarek



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NISKO

Nowe zdjecia elementów wyszkiełkowanych z połyskiem. Zapraszam do oglądania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jarek



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NISKO

Zdjęcia dla Grzegorza B.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jarek



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NISKO

Załadowane zdjęcia z naprawy i szkiełkowania z połyskiem dekla aluminiowego silnika SHL M04. Zobacz koniecznie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jarek



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NISKO

Pierwszy silnik (SHL M04) wyszkiełkowany w połysku. Zapraszam do oglądnięcia zdjęć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
markee
Gość



Witam! Ten silnik SHL M-04 należy do mnie. Dziś właśnie otrzymałem paczkę z wyszkiełkowanymi częściami. Jestem naprawdę zadowolony z efektu działania kuleczek szklanych. Silnik nie stracił nic z topornych, charakterystycznych dla okresu powojennego odlewów, wygląda jak świeży odlew z linii produkcyjnej. Na tym efekcie bardzo mi zależało. Lekki połysk nadaje lekkość całej konstrukcji. Polecam ten system każdemu, kto chce mieć czysty silnik, zarówno tym, którzy remontują weterana, jak i tym, którzy chcą uzyskać ciekawy wygląd swojej maszyny. Teraz ten silnik mogę składać na stole, bo to najczystsze klocki jakimi się bawiłem:-) Konkretny kontakt, szybka realizacja zamówienia, wysoka jakość usługi każą mi reklamować TEGO GOŚCIA przy każdej okazji. Pozdrawiam.
SZKIEŁKOWANIE Z POŁYSKIEM I MATOWE - PRZYKŁADOWE ZDJĘCIA !!!
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 4  

  
  
 Odpowiedz do tematu