 |
panMZ
Dołączył: 03 Lut 2007 |
Posty: 1 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 22:50, 03 Lut 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Witam!Interesuje mnie czy takie szkiełkowanie nie uszkodzi gładzi cylindra oraz miejsca styku głowicy z cylindrem, powodując ppózniejsze przedmuchy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Jarek
Dołączył: 03 Mar 2006 |
Posty: 54 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: NISKO |
|
 |
Wysłany: Nie 11:45, 04 Lut 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Witam!
Szkiełkowaniem nie uszkadzasz powierzchni, jest to obróbka o małej energi kinetycznej, nie powodując zmiany chropowatości obrabianej powierzchni (w przeciwieństwie do piaskowania). Miejsca bardzo wrażliwe (np. gładź cylindrowa) zabezpieczam przed przypadkowym działaniem strumienia. Nie ma obawy o uszkodzenie części wykonujac ten rodzaj obróbki.
Pozdrawiam!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Jarek
Dołączył: 03 Mar 2006 |
Posty: 54 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: NISKO |
|
 |
Wysłany: Nie 11:13, 18 Lut 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Witam!
Doczekał się w końcu silnik (narazie same kartery w połysku) z Junaka M 10.
Pozdrawiam!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
 | Tansze szkiełkowaniu |  |
katmen
Dołączył: 24 Lut 2007 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 12:22, 24 Lut 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Witam
Znalazłem koleśia na podkarpaciu który szkiełkuje tanio i co najlepsze, dobrze, ma słaba stronke ale kilka zdjeć pogladowych szielkowanie.pl Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Jarek
Dołączył: 03 Mar 2006 |
Posty: 54 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: NISKO |
|
 |
Wysłany: Nie 12:35, 25 Lut 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Witam!
Oglądałem zdjęcia na podanej stronie i napewno co mogę stwierdzić odnośnie jakości to nie jest szkiełkowanie zrobione dobrze. Ciemniejsze plamy wynikaja z niedoszkiełkowania powierzchni oraz brak połysku wynikajacy z ... , no właśnie. Nie wiem jak to szkiełkowanie wyglada od strony finansowej, uważam że nie warto oszczędzać paru złotych kosztem jakości, tymbardziej że niejednokrotnie szkiełkuje części do motocykli drogich i rzadkich w których nie ma miejsca na niedociągniecia.
Pozdrawiam!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
krzysiek_2059
Dołączył: 11 Mar 2007 |
Posty: 1 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 20:58, 12 Mar 2007 |
|
 |
|
 |
 |
witam Jarek ile by kosztowało szkiełkowanie karterów od iża
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Jarek
Dołączył: 03 Mar 2006 |
Posty: 54 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: NISKO |
|
 |
Wysłany: Pon 21:13, 12 Mar 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Witam!
Szkiełkowanie w połysku samych karterów do IŻA - 80zł
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Szymon_mz
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tarnobrzeg |
|
 |
Wysłany: Pon 23:39, 02 Kwi 2007 |
|
 |
|
 |
 |
W jakich granicach bedzie kosztować wyszkiełkowanie cylindra i głowicy do motocykla MZ ETZ 150. Chodzi mi o szkiełkowanie matowe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Jarek
Dołączył: 03 Mar 2006 |
Posty: 54 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: NISKO |
|
 |
Wysłany: Wto 7:35, 03 Kwi 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Witam Szymon_mz!
Szkiełkowanie matowe cylindra i głowicy do MZ ETZ 150 to koszt 60zł.
Pozdrawiam!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Viktor
Dołączył: 17 Kwi 2007 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Żołynia/k. Łańcuta |
|
 |
Wysłany: Śro 19:04, 18 Kwi 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Mam pytanie - czy przed dostarczeniem do szkiełkowania trzeba silnik całkowicie rozkręcić? Chciałbym mieć obrobione tylko zewnętrzne powierzchnie karterów, cylindra i głowicy - w związku z tym czy istnieje możliwość dostarczenia silnika w całości - bez rozkręcania czy demontowania karterów, pokryw, itp??? Jeśli tak, to czy stanowiłoby to jakiekolwiek utrudnienie ?
dzięki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Jarek
Dołączył: 03 Mar 2006 |
Posty: 54 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: NISKO |
|
 |
Wysłany: Czw 7:09, 19 Kwi 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Witam Viktor!
O jakim silniku mowa? Wszystko zależy od gabarytu i masy silnika.
Pozdrawiam!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Viktor
Dołączył: 17 Kwi 2007 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Żołynia/k. Łańcuta |
|
 |
Wysłany: Czw 14:16, 19 Kwi 2007 |
|
 |
|
 |
 |
chodzi o silnik W2B od WSKi 175...........
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Jarek
Dołączył: 03 Mar 2006 |
Posty: 54 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: NISKO |
|
 |
Wysłany: Czw 23:07, 19 Kwi 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Witam!
Z tym silnikiem nie będzie problemu, aby wyszkiełkować go w całości. Mam tylko jedną uwagę, nie podejmuje się zabezpieczenia otworów (wydech, kolektor ssący itp.) przez które może dostać się granulat do wewnątrz silnika, to pozostawiam w kwesti właściciela. Viktor prześlij mi twój numer telefonu.
Pozdrawiam!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
kiloscar
Dołączył: 20 Lis 2007 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kraków |
|
 |
Wysłany: Wto 1:36, 20 Lis 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Jarek-----A ile by kosztowało szkiełkowanie całego silnika shl-ki 150 ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 3 z 4
|
|
|
|  |