 |
 | Nieznany silnik. |  |
SHL-man
Gość
|
 |
Wysłany: Nie 19:49, 01 Paź 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Witam, mamy z kolegą w posiadaniu silnik dwusuwowy klasy 125 ccm, najprawdopodobniej wyprodukowany w WFM. Jest to silnik autonomiczny (nie posiada skrzyni biegów i sprzęgła), prawdopodobnie doczepny lub stacjonarny. Składa się on w większości z podzespołów starszej wersji silnika S-01 (wał korbowy, cylinder, tłok, magneto, głowica ze skośnie ustawioną świecą). Kartery wykonano w formie dwóch odlewów otaczających wał korbowy i 3 łożyska kulkowe na których jest on osadzony. Aparat zapłonowy składa się z cewki, przerywacza i kondensatora od S-01, brak mocowań dla cewek oświetleniowych. Niestety nie znaleźliśmy gaźnika, ani wydechu.
Numer na obudowach: 1155.
Czy może ktoś wie co to za silnik lub spotkał się z czymś podobnym??????
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
 |
|
 |
 | |  |
motonita
Dołączył: 04 Mar 2006 |
Posty: 288 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Stalowa Wola |
|
 |
Wysłany: Nie 11:46, 08 Paź 2006 |
|
 |
|
 |
 |
shlki sa be... wski sa cacy:)
ale z checia ogladne...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
SHL-man
Gość
|
 |
Wysłany: Nie 21:14, 08 Paź 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Wielkie dzięki za pomoc dla Dawidsa!!!!!!
|
|
motonita
Dołączył: 04 Mar 2006 |
Posty: 288 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Stalowa Wola |
|
 |
Wysłany: Pon 18:54, 09 Paź 2006 |
|
 |
|
 |
 |
silnik stacjomarny do motopomy strazackiej?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
SHL-man
Gość
|
 |
Wysłany: Pon 20:15, 09 Paź 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Całkiem możliwe.
|
|
SHL-man
Gość
|
 |
Wysłany: Pon 20:22, 09 Paź 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Dodam jeszcze że gaźnik G-16 widoczny na zdjęciach nie pochodzi od tego silnika, został założony przez nas. Być może nieoryginalna jest też głowica.
Reszta napewno stanowi komplet.
|
|
garand
Dołączył: 02 Mar 2006 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 23:36, 09 Paź 2006 |
|
 |
|
 |
 |
witam - taki silnik najprawdopodbniej nalezał do motopompy - j.w. napisal kolega - moj kolega ma silnik wfm ktory montowano do glebogryzarki ( jest tabliczka znamionowa ) mozliwe ze ten jest wlasnie od niej . jak nie zapomne to zobacze czy Twoj przypadkiem nie jest od takiej samej glebogryzarki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Gość
|
 |
Wysłany: Wto 14:12, 10 Paź 2006 |
|
 |
|
 |
 |
GLEBOGRYZARKA
łoboze a co to?
|
|
SHL-man
Gość
|
 |
Wysłany: Sob 20:01, 14 Paź 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Wiejski Sprzęt Kaskaderski jest kuku, a SHLki są GIT!!!!
Ale chętnie kupiłym Kobuza...
|
|
SHL-man
Gość
|
 |
Wysłany: Wto 21:38, 24 Paź 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Cóż - wygląda na to, że silnik faktycznie pochodzi z glebogryzarki. SPRZĘT musiał mieć mieć niezły wykop... Prawdopodobnie silnik zostanie niedługo reaktywowany, ale nie wiem czy znajdzie jakieś zastosowanie praktyczne, czy po prostu będzie czynną ciekawostką techniczną.
|
|
Gość
|
 |
Wysłany: Wto 15:06, 05 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Takie silniki montowano w kosiarkach do trawy.
|
|
motonita
Dołączył: 04 Mar 2006 |
Posty: 288 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Stalowa Wola |
|
 |
Wysłany: Czw 13:41, 23 Sie 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Zarejestyrowałes shl?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
SHL-man
Dołączył: 29 Sty 2007 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Stalowa Wola |
|
 |
Wysłany: Śro 20:01, 19 Wrz 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Nie, SHL-ka aktualnie czeka na malowanie.
Ale za to kupiłem zarejestrowaną WSK.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
motonita
Dołączył: 04 Mar 2006 |
Posty: 288 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Stalowa Wola |
|
 |
Wysłany: Nie 9:06, 23 Wrz 2007 |
|
 |
|
 |
 |
a długo bedzie czekac?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
|
|
|
|  |