Forum Retro Stalowa Wola Strona Główna


Retro Stalowa Wola
Klub Miłośników Starej Motoryzacji
Odpowiedz do tematu
36-37 Tłoki wał korbowy
motonita



Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 288
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Wał sam w sobie jest częscia nierozbieralna, regeneracja wału nie czyni go nowym i pozwala na przejechanie okolo 20 tysiecy km. Wał jest obsadzony na 3 łozyskach (numer ) z jednej strony wał zakonczony jest kołem na pas klinowy dokrecanym na 3 sruby ktore zabezpieczane sa podkladkom blokujaca przed odkreceniem, z drugiej zakończeniem na koło zamachowe z trybem dla rozrusznika.
Korbowody zakonczone sa tulejami, ktore warto sprawdzic przed ponownym złozeniem silnika czy niesa zatarte.

Tłoki:
Do wału tłoki mocowane sa sworzniami, ktore zabezpieczone sa z kazdej strony zegerami. Silnik syreny mozna szlifowac 3 razy, tak samo z tłokami sa 4 wielkosci, nominalna i 3 wielkosci nad nominalne oznaczane na gorze tłokow N1 N2 N3.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motonita dnia Śro 17:42, 30 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
36-37 Tłoki wał korbowy
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu