34-35 Kadłub silnika, kranik, głowica... |
motonita
|
Z racji robienia wszystkiego pokolei w dniu dzisiejszym pokaze kranik od spuszczania wody z bloku S31...
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] rzecz sie tyczy czesci numer 16,17,18.... cały zaworek składa sie z korpusika, wkładki korpusiaka podkładek 2 o roznej wielkosci sprezynki oraz zawleczki [link widoczny dla zalogowanych] korpusik i wkładka zrobione sa z mosiadzu wspolgraja ze soba, przy regeneracji trzeba zwrocic uwage zeby nieporysowac płaszczyzn styku obydwu elementow (stozków) zdazyc sie moze ze beda jakies nierownosci (wtedy przecieka) w tym momencie trzeba wypolerowac obydwie powierzchnie pastom polerskom (odradzam papier scierny jak juz to 2000 i woda) do momentu w ktorym beda idealnie do siebie pasowac. Po czym składamy je w siebie, zakładamy duza podkladke sprezynke mała podkładke i zawleczke i zaworek gotowy.... [link widoczny dla zalogowanych] |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy Ostatnio zmieniony przez motonita dnia Nie 13:10, 27 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz |
34-35 Kadłub silnika, kranik, głowica... |
|
||
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.